MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz. Ürün ve hizmetlerimizi değerlendirmek isterseniz memnuniyet formunu doldurarak bizlere ulaştırabilirsiniz.

ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ

Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi olarak hizmetlerimizde, müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedeflemekteyiz. Bu amaçla, siz müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarının karşılanması konusunda yeterli bulmadığınız konularda, sizlerden gelecek şikayet başvurularının objektif ve tarafsız olarak değerlendirilmesi amacı ile şikayet yönetim sürecimiz uygulanmakta ve şikayetleriniz değerlendirilerek çözüme ulaştırılmaktadır.

Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi’ne telefon, fax, e-mail ve firmamız web sitesinde bulunan Şikayet Bildirim Formu ile ulaşan tüm şikayetler kayıt altına alınarak şikayette bulunan kişi ya da kurumun kim olduğuna bakılmaksızın objektif olarak değerlendirilir.

Şikayet içeriği değerlendirildikten sonra Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi’nin sorumluluk alanı dahilinde olup olmadığına karar verilir. Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi’nin sorumluluğunda ki şikayetler ilgili Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi personeli tarafından değerlendirilerek, çözüm için gerekli faaliyete karar verilir. Şikayetin çözümü için yapılacak faaliyet planlandığı şekilde uygulanarak, şikayet kapatılır. Müşteri, şikayetlerin değerlendirilme süreci ve gerçekleştirilen faaliyetler hakkında bilgilendirilir.

Şikayetlerin en geç 3 iş günü içerisinde çözülmesi amaçlanır. Ancak şikayet 3 iş günü içerisinde çözülmeyecek boyutta olması halinde müşteriye bilgi verilir.

GİZLİLİK

Şikayetlerin ele alınması esnasında elde edilen bilgi, belge ve kayıtlar gizli olup, hiçbir koşulda üçüncü taraflara verilmez. Ağaoğlu Havacılık ve Savunma Sanayi, yasal gerekliliklerden ötürü üçüncü taraflara bilgi vermek zorunda olduğunda, müşteriyi bu durumdan haberdar eder.

Şikayetinizi üstteki linkten veya aşağıda paylaştığımız iletişim kanallarından bizlere ulaşabilirsiniz.

Erhan KUZDERE
Kalite Yönetim Temsilcisi
E-Posta: kalite@ahss.com.tr
Telefon: +90 216 527 18 18
Fax: +90 216 527 18 29

TOPLULUĞUMUZA KATILIN

Ürünler, haberler ve etkinliklerle ilgili yeni ve en son güncellemeleri alın