MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

AĞAOĞLU’nun müşteri memnuniyeti politikasının temelini “Müşteri Odaklılık” oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

Müşterilerimize; herhangi bir ücret talebinde bulunmadan, kişisel bilgiler gizli tutularak, açık ve net bilgiler sunarız. Şirketimiz şeffaflık prensibi doğrultusunda, tüm iletişim kanallarını açık şekilde müşterilerimizin hizmetine sunar ve belirlediğimiz sürelerde müşterilerimize geri dönüş sağlarız.
Tarafımıza ulaşan geri bildirim ve şikayetler, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmeye yönelik fırsat olarak görülmektedir.
Tüm çalışanların müşteri memnuniyeti sürecine dahil olması sağlanarak, etkin Müşteri Memnuniyet Yönetimi için gerekli personel ve kaynak kullanıma hazır tutulacaktır.

TOPLULUĞUMUZA KATILIN

Ürünler, haberler ve etkinliklerle ilgili yeni ve en son güncellemeleri alın